Handmade Anuli

środa, 5 marca 2014

Wiosennie

Za oknem wiosna choć jeszcze mamy zimę , gdzie nie spojrzeć wszystko budzi się do życia .Na krzewach pąki a krokusy i przebiśniegi cieszą oko. Choć do świąt wielkanocnych pozostało jeszcze sporo czasu u mnie już szyją się tildowe króliki, owieczki, kuraki i kaczki .Wiem wiem, pełno w sieci tildowych zwierzaków aż do znudzenia, jednak  gdy tylko  raz się uszyje coś tildowego, to potem ciężko przestać i ja tak mam :)




Aby królikowi nie było smutno uszyłam owieczkę dla towarzystwa :)



Ciekawe czy  hiacynt zakwitnie na Wielkanoc , mam nadzieję że zdąży ;)


Pozdrawiam i życzę miłego dnia

6 komentarzy:

  1. Może i pełno, ale nie tak ładnych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,takie cudeńka wychodzą z Twoich rąk! A ja zupełnie,ale to zupełnie nie mam talentu do szycia!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda! A jakie piękne kolory! Wspaniałości! A owieczka jaka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu klubtilda.blogspot.com zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...