Handmade Anuli

piątek, 7 marca 2014

Królicze stadko

Uszyły się kolejne króliki , tak już mam że nie potrafię poprzestać na jednym i jak zacznę szyć, to od razu kilka .Czy Wy dziewczyny też tak macie?? Pytam bo czasami zastanawia mnie mój brak umiaru w robieniu pewnych rzeczy :) Dzisiaj chciałabym pokazać  wspomniane wcześniej króliki, uwielbiam czerwoną kratkę więc jeden  obowiązkowo w tym deseniu, drugi w  wiosenne paski a trzeci w czerwone kwiatki. 










Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne królisie:) ja też tak mam, że nie szyję pojedynczych egzemplarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze:) Oj tam.. Taka przesada i brak umiaru jest jak najbardziej pożądana... W gromadce zawsze weselej:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królicza rodzinka wygląda przesympatycznie i kolorowo - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam króliczki bo dzięki nim bliżej do wiosny ,bo przecież gdy króliczki zaczynają kicać to już wiosna :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak! też tak mam, że jak zacznę, to nie mogę przestać. Z gliną jest dodatkowa motywacja, by zrobić porządny bałagan raz a dobrze i nie sprzątać w kółko :) Piękne, wiosenne, sympatyczne króliki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają! i faktycznie- pachnie tu wiosną!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie one piękne!!! Wspaniałe wyszły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...