Handmade Anuli

środa, 12 marca 2014

Kaczory i kuraki

Piękną aurę dziś mamy, słoneczko przygrzewa przyjemnie bynajmniej u mnie na Pomorzu. Mam nadzieję że i u Was jest równie piękna pogoda. 
   Po królikach przyszedł czas na kaczory i kuraki , nie mogło ich zabraknąć w moim tildowym zwierzyńcu więc uszyłam parę kaczorów i trzy kuraki 
Korzystałam z wykrojów umieszczonych w albumie składającym się z czterech małych książeczek w których umieszczone są wykroje na różnego rodzaju ptaki , zwierzaki ale również anioły i tildowe lale.











Pozdrawiam serdecznie Ania :)

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne! Jakie piękne wdzianka mają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze! ja też za chwilkę skończę swoje gąski

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba:)))) nie wiedziałam, że do szycia takich cudów są jakieś przewodniki. Dla mnie to i tak czarna magia:) wolę podziwiać niż próbować się z takim "tildem".
    Pochwalę się, że aktualnie czekam na dostawę muszelek z nad morza:)))moje wakacyjne otrzymają takie właśnie gadżety:)- w hołdzie wszystkim "SOLNICZKOM" z nad morza!:)a co!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Anulo! Bardzo spodobało mi się u Ciebie... tak naprawdę jestem zachwycona, że Cię znalazłam. Szyjesz - uwielbiam, szyjesz serca - wspaniale, a tildy... to już mi słów zabrakło. Anioły - kiedyś się nimi trudziłam, może znowu zacznę? Uwielbiam takie osoby jak Ty, dlatego pozwól, że tu zostanę. Zapraszam do mnie: kacikmalejsowy.blogspot.com. Mam nadzieję, że spodobają Ci moje serduszka:) A za tildy właśnie się zabrałam i dlatego będę tu zaglądać. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oż ranyyy !!!
    Ale fajne ;)
    Napatrzeć się nie mogę ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo zastanawiałam się w jaki sposób robi się takie ptaki-cudaki . Bardzo więc cieszy mnie to, że na Twoim blogu (który z chęcią odwiedzam po raz pierwszy) mogę odnaleźć tytuły książki, które mogą mi pomóc. Książeczki są jak widzę po angielsku. Powiedz proszę, czy rysunki są na tyle jasne, że książka przyda się osobom z małą znajomością języka? Chciałam kupić jedną komuś w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli książka ma być dla osoby która już trochę szyje to angielskie opisy nawet nie będą jej potrzebne, poradzi sobie bez problemu . Sam album jest dość mały i wykroje w nim zawarte trzeba odpowiednio powiększyć to chyba jedyny mankament tych książeczek. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  7. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your
    blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I
    hope you write again very soon!

    my weblog ... search engine optimized

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...