Handmade Anuli

środa, 24 kwietnia 2013

Wiosennie

Witajcie ! Wracam do Was po ponad dwumiesięcznej przerwie.Mój blog pokrył się kurzem i wstyd mi że tak go zaniedbałam, ale wiele się działo w ciągu tych dwóch miesięcy i blogowanie zeszło na dalszy plan .W pracy małe zawirowania i niestety po 14 latach pracy  będę szukać nowego zajęcia, podobnie jak moi pozostali współpracownicy. Tak bywa , przyszedł czas na zmiany i na szukanie nowej pracy. Jednak uważam że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, i jak to ja doszukuję się pozytywów w każdej nieciekawej sytuacji. Będzie więcej czasu dla rodziny , domu i swoich pasji a blog będzie regularnie prowadzony :):):) Złapię trochę oddechu w tym zaganianym świecie ,tylko ciekawe na jak długo ...Rozpisałam się  trochę , ale to tak z potrzeby serca i na usprawiedliwienie mojej nieobecności w blogowym świecie :) Dzięki że nadal jesteście i biorę się za buszowanie po Waszych blogach . Chciałabym jeszcze zapowiedzieć swoje pierwsze Candy które planuję w maju. Mój blog ma już rok więc będą cukierasy i już dziś Was gorąco zapraszam :)



Parę dni temu w napływie weny twórczej zdziałałam  oto te aniołki powędrują one na majówkę dla dzieci z Cewlina :)


  
    Dawno nie zajmowałam się decu, na szczęście zmobilizowały mnie imieniny koleżanki i zrobiłam zestaw świec a raczej decoupage na nich  :)





                    A do kompletu dodałam zakładkę ozdobioną tym samym motywem



Spodobał mi się efekt i pasowały te świece w moim pokoju ale dla siebie zrobiłam w trochę innym motywie








  Zrobiłam również kartkę , starałam się utrzymać podobną kolorystykę tak aby całość współgrała :)



Całość po zapakowaniu wyglądała mniej więcej tak :)



                                                    Zapomniałabym o guzikach ...


         Uff mam nadzieję ze dotrwaliście do końca bo to mój najdłuższy post :)


   Miłego dnia :)

32 komentarze:

  1. Same piękności...cieszę się, że wróciłaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. noo!! to dopiero powrót!!
    Piękne aniołeczki! A świece-REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  3. no... zaszalałaś! same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ powrót! Śliczne aniołki :) A i prezent jaki okazały :) Tylko zazdrościć solenizantce. Życzę dużo odpoczynku i znalezienia lepszej, wymarzonej pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe rzeczy ,uwielbiam taki retro styl!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulka ,kurz to nawet nie ma szans żeby pokryć blog bo zagladając do Ciebie to się go raz ,dwa zdmuchnie,ale fajnie ,że wróciłaś i to jeszcze z takimi cudeńkami.Świece wyszły super,aniołki to już nawet nie wspomnę zreszta co tu wymieniać wszystko super.A co do zmian to może być tylko lepiej i tego ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dzięki za wsparcie i słowa otuchy

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ale piekne te swiece a aniolki urocze. Zycze wszystkiego dobrego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęskniłam za Twoimi wpisami, naprawdę. Wracasz w wielkim stylu. Jestem oczarowana. Same cudowności i nie wiem co piękniejsze- świece, aniołki, guziczki... Fajnie, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności stworzyłaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace, gdzie można kupić taką piękną serwetkę do decu? A i dziękuję za głos na mojego anioła ;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale już się mi spodobało, dodałam do ulubionych, będę zaglądała tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności, nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczności same.. solenizantka będzie zachwycona!

    pozdrawiam cieplutko i życzę byś znalazła pracę w której będziesz się naprawdę realizowała..

    OdpowiedzUsuń
  14. aniołeczki rewelacja ... i te swieczuchy cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. Och,jakże się cieszę,że znowu jesteś. Nie martw się.Z taką obstawą cudnych aniołków żadna zmiana nie straszna,to raczej nadzieja na lepsze,czego Ci z całego serca życzę.Pozdrawiam,Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te Twoje aniołki!! Super, że wróciłaś i że masz takie pozytywne nastawienie do świata:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Aniu,
    Twoje prace zwaliły mnie z nóg, aniołki są prześliczne, świece fantastyczne, guziki super, kartki niesamowite! Jestem zachwycona!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci dużo szczęścia, oraz pozytywnej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tu już byłam i oglądałam podziwiając,ale nie miałam czasu,by coś skrobnąć w komentarzu...Dziś dopiero to czynię ;)
    Aniu nic mądrzejszego niż moje przedmówczyni nie wymyślę :)
    Bardzo się cieszę z Twego powrotu,gdyż jak wiesz-jestem fanką Twych prac ;)

    Pozdrawiam serdecznie,życząc samych dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołki cudne, bardzo mi się podoba komplet świeci i zakładka, również guziki śliczne:) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny prezencik, całość wygląda zachwycająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wykorzystałaś moją ulubioną serwetkę!Nigdy nie robiłam decu na świecach,chyba Cię poproszę o mały tutorial:))
    Zakładka też cudnie wygląda ubrana w motylki:)
    A aniołki-mistrzostwo!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, a decu na świecach obowiązkowo musisz wypróbować:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...