Handmade Anuli

czwartek, 6 czerwca 2013

Białe anioły

Dziś  chciałabym pokazać  śpiewające  anielice , mam nadzieję że na takie wyglądają. Pomalowałam je na biało i ozdobiłam  motywem serwetkowym który potem jeszcze  metodą suchego pędzla lekko maznęłam  tak aby napisy na nich były ledwo widoczne.











Chciałabym jeszcze pokazać kartki które wykonałam na spotkaniu w Ustronnym Babińcu .Warsztaty prowadziła Kinga Spiczko mega uzdolniona kobieta . Nauczyła nas podstaw rysunku  i malowania akwarelkami , technik bardzo przydatnych przy robieniu kartek. Poniżej efekt mojej całodniowej pracy.


                  Babeczka oraz tło za nią zostało namalowane  akwarelkami.





 Następna kartka która powstała jest z motywem kwiatowym .Namalowanie  tych kwiatków okazało się nie takie proste, 
tło w okienku kartki to również akwarelki :) 


U mnie piękna pogoda za oknem, mam nadzieję ze i u Was słoneczko pięknie świeci . Życzę miłego dnia :)

31 komentarzy:

  1. Aniołki są prześliczne a kartki boskie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielice są prześwietne...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu zaglądam to widzę coraz to piękniejsze aniołki :) kartki też zachwycają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne:) marze o takim aniolku ale co biore sie do roboty to zawsze mi sie nie udaje...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudasie anielskie :)patrzę ja sobie na nie i napatrzeć się nie mogę tak mnie urzekły ...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ... te aniołki Twoje serducho mi skradły !!! CUDEŃKA !
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciły mnie aniołki :-) Kartki tez bardzo ładne, ale te ANIOLKI boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielice są przecudne i te ich sukienki, Ach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozśpiewane aniołki są przesympatyczne i śliczne :) Mają bardzo ładne sukieneczki. Pozdrawiam cieplutko. ANia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace! Aniołki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje aniołki są najpiękniejsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesympatyczne te aniołki,

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły chórek :)
    Wyszły - śpiewająco :)
    Cudne Aniu :)
    Pozdrawiam ciepło :)***
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana są po prostu anielsko piękne:) masz talent:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, cudne te Twoje Anioły! A ta grafika na sukienusiach... cud!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, subtelne suknie!
    Anielska delikatność i efemeryczność z nich emanuje!
    CUDNE : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Anielice wyszły naprawdę cudnie! :) bardzo dopracowane, podziwiam! :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anielice świetne, widać że śpiewają. Ba! Nawet słychać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne anielice i bardzo ładne prościutkie karteczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Anioły wyszły fantastyczne, bardzo anielskie :) a kartki malowane akwarelami, bajeczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu,efekt serwetek jest niesamowity.Dotychczas widziałam tylko malowane anioły.Motyw pisma to mój ulubiony!Już dumam nad zamówieniem podobnego anioła:)
    Malunki jak widzę,świetnie Ci wychodzą.U mnie z tym gorzej:))Buziaki.
    Aniu,przeglądam zaległe posty i sama na siebie jestem zła ,że dopiero teraz.Jak widzę,mamy kilka wspólnych komentatorek:))Świat jest mały!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne mają sukienki! (:

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądają skromnie a jednocześnie są dopracowane i bogate. Świetne te sukieneczki :)
    Zapraszam na moje candy :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne aniołki, bardzo mi się podobaja :).
    Proste i efektowne :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...