Handmade Anuli

czwartek, 11 października 2012

Różane anioły i wyróżnienie :)

Dziś na Pomorzu przepiękny dzień. Słońce świeci a niebo  jest bezchmurne .. uwielbiam takie dni bo napawają radością i optymizmem . Mam nadzieję że u Was równie piękna pogoda .
Wczoraj skończyłam parę aniołów z motywem różanym . Pomalowałam je  w odcieniach różu i bieli , potem nakleiłam różany motyw serwetkowy (  ręcznie takich róż w życiu nie namaluję :):) i uzyskałam takie to oto pastelowo-różane anioły.


Chciałabym również gorąco podziękować  za  wyróżnienie które otrzymałam od  Mayanny  i Małgosi


I najchętniej to bym Was wszystkie dziewczyny wyróżniła bo każda z Was tworzy wyjątkowe i piękne rzeczy :) Ale mogę wybrać tylko kilka blogów tak więc  moje wyróżnienie wędruje do :
1 Pauliny  - za piękne ręcznie malowane deseczki , bombki i skrzyneczki
2 Ani  - za najpiękniejsze koszyczki jakie w sieci widziałam
3 Na górze róże - za wyjątkowe osowiałe sowy mądre głowy
4 Dorotę  za cudny decoupage na butelkach , dzbankach i słoikach
5 Monikę  za  wspaniałe serca z masy solnej
Pozdrawiam i życze miłego dnia

32 komentarze:

  1. Śliczne.. I skrzydełka też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się patrząc na Twoje anioły ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za te słowa "za najpiękniejsze koszyczki jakie w sieci widziałam" dodały mi takich skrzydeł jak mają Twoje dzisiejsze przecudne Anielice.
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :)) Anioły cudo! I świetny pomysł na skrzydła, ja zawsze robię proste, ale takie pofalowane robią wrażenie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko kiedy zachwycają mnie aniołki które oglądam, te są po prostu piękne, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki prześliczne! I bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje bardzo za wyróżnienie a tobie gratuluje ... aniołeczki cudne sa ... pozdrawiam ciepluteńko i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia w pełni zasłużone :) No a Twoje anioły mmmmmmmmmmmmmmmmmmm przecudowne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne Kochana robisz te aniolki i nie tylko twoje prace maja cos w sobie, ze nie mozna oderwac wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękne!!!Takie romantyczne :)Wyróżnienie dane nie bez powodu :) i...dlatego ode mnie je również otrzymujesz;)****Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki piękne! Lubię takie pastelowe kolory.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołki są urocze i słodkie :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie po odbior wyroznienie:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne aniołki!!!

    Zapraszam Cię na moje Candy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te aniołki. Widziałam już kilka rodzajów, ale te mi się bardzo podobają. Może kiedyś się odważę spróbować, póki co podziwiam Twoje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle pięknych rzeczy jest na Twoim blogu, że aż nie wiedziałam, gdzie napisać komentarz :)
    Jesteś wyjątkowo zdolną mamą! I lepisz i szyjesz i inne cuda tworzysz, podziwiam :)
    Te aniołki bardzo mnie zachwyciły, są takie delikatne i romantyczne.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Oczywiście zostaję na dłużej, by trochę sobie poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co robisz ze po wysuszeniu te wloski sa jakby dalej byly mokre? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosków nie malowałam farbą zostawiłam naturalne potem polakierowałam może dlatego jest taki efekt :)

      Usuń
    2. oh bo mi włoski przeważnie pękają po wypieczeniu ;(

      Usuń
  19. Piękne bo takie delikatne :) Pięknie rozwija się Twój talent z miesiąca na miesiąc, na prawdę miło popatrzeć!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli mogę mieć pytanie jak robisz tak cudne gładkie rumiane buźki? Nie szare.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumiane buźki są efektem użycia różu do policzków i nie maluję ich farbą zostawiam w kolorze naturalnym :)

      Usuń
  21. Pozwolisz skorzystać z pkmysłu zrobienia różanych aniołków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z góry, będę próbować :)

      Usuń
    2. Spróbowałam :) Efekt niedługo na blogu, myslę nie wyszły źle.

      Usuń
  22. Są śliczne! Takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyszłam popodglądać masosolne cudeńka i się zakochałam ;) no są po prostu fantastyczne! pięknie ze smakiem pomalowane, i te zdobienia z kokardkami, i decoupagowe róze, och! Chyba sama spróbuje cos przykleic w koncu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniołki przepiękne, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...