Handmade Anuli

poniedziałek, 10 lutego 2014

Serducha

Witajcie po dłuższej przerwie.Ostatnie miesiące były dla mnie bardzo pracowite gdyż przygotowywałam się do realizacji mojego największego marzenia .Chciałam w swojej miejscowości stworzyć wyjątkowe miejsce dla wszystkich którzy cenią i kochają rękodzieło.  Moje przedsięwzięcie miało realne szanse aby zaistnieć już w lutym. Jednak z przyczyn niezależnych ode mnie cały trud i wysiłki włożone w ten projekt poszły w las. Niestety nie mamy wpływu na to jakich ludzi spotkamy na swojej drodze, a szkoda, bo może inaczej by się wszystko potoczyło. Jestem jednak dobrej myśli i wiem że co się odwlecze to nie uciecze:) 


Tymczasem już za kilka dni będa Walentynki , więc w dzisiejszym poście tylko serducha :)





Tutaj szydełkowe motywy , wykorzystałam wcześniej zrobione szydełkowe podkładki które naszyłam na serduszka.




Bawełna , len i drewno uwielbiam takie połączenia:)

    


Dziękuję za odwiedziny i  pozdrawiam nowych obserwatorów.

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się te serduszka podobają. Prosta forma, monochromatyczne kolory. Strzał w dziesiatkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te serducha! można się zakochać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,nie do wiary,że tyle Twojej pracy poszło na marne! Bardzo Ci współczuję i trzymam kciuki za powodzenie na przyszłość.
    Co do serduszek,to wszystkie są dokładnie takie,jak lubię! Te z serwetkami zapierają dech w piersi:) Zabrałabym Ci wszystkie:))Pozostałe też cudowne!
    Czekam na Ciebie w czerwcu na zlocie:)Będziemy w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i romantyczne serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serducha są Prześliczne !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...