Handmade Anuli

poniedziałek, 20 maja 2013

Komunijna skrzynka

Witajcie :) mamy piękny maj i czas komunijny. W zeszłą niedzielę moja najmłodsza pociecha szła do Komunii ,było pięknie .. wzruszająco i tak sobie myślę że dzieci za szybko rosną. Niedawno przecież  biegałam z wózkiem, przewijałam a tu .. już 9 lat minęło i nim  się człowiek obejrzy a dzieci wyfruną z gniazda podążając własną  drogą. Nie wiem jak Wam ,ale  dla mnie czas za szybko ucieka:)
Dziś  chciałabym pokazać skrzyneczkę -pamiątkę komunijną jaką wykonałam na zamówienie dla pewnej młodej damy . Moja córa gdy ją zobaczyła stwierdziła że chce taką samą więc pomimo iż już tydzień po Komunii będę robić następną :)
Jakość zdjęć nie najlepsza , robiłam je wcześnie rano i zdjęcia nie oddają w pełni jej barw.








Życzę miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna, taka delikatna. Wiązanie na kokardkę superpomysłowe, skorzystam kiedyś z tego patentu, jeśli pozwolisz :) pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna:) świetna na zdjecia z komunii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękna pamiątka.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Podziwiam Twoją dbałość o szczegóły,całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, taka delikatna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. skrzynka pzrecudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna skrzyneczka!
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do przejrzenia mojego bloga:
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam,Ola;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...