Handmade Anuli

sobota, 1 września 2012

Wyróżnienie :)


Dzisiaj chciałabym pochwalić się wyróżnieniem, którym obdarowała mnie Małgosia jest mi bardzo miło i cieszę się ze ktoś pamięta o moim skromnym blogu :)  Przyznam szczerze nie spodziewałam się : )Chciałabym jej gorąco podziękować za to wyróżnienie.








W blogowym świecie jestem od niedawna i z tego co wiem teraz ja powinnam wyróżnić  kilka blogów . Bardzo ciężko wybrać, bo wszystkie dziewczyny tworzycie cudeńka wspaniałe. Pobuszowałam po blogach i zgodnie z zasadami wyróżniam :
1.Dziecinada -Art
2.Okno na mój świat
3.Manitowisko
4.Z miłości do tworzenia
5.Dom za końcem świata

Pozdrawiam ciepło Anula :)

8 komentarzy:

  1. Jaka miła niespodzianka!!! Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Jak fajnie zaczęła się sobota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:) To miłe i jednocześnie motywujące do działania w blogowym świecie. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny w Zaciszu. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Ci Anulka... takie wyróżnienie to ogromny podarunek dla mnie... a szczególnie, że od kogoś takiego cudownego jak Ty :)))
    jestem wzruszona:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia!! :) i jednocześnie dziękuję kochana za docenienie mojej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio co chwilę znajduję u Ciebie niespodziankę :). Bardzo, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie tu na tym Twoim blogu! Pozdrawiam Anulka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...